Webinar: Αξιολόγηση και Ανάλυση των Προσωπικών Αφηγήσεων των Παιδιών: Εισαγωγή του Πρωτοκόλλου Global TALES

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/05/2024

Η Επιστημονική Επιτροπή του ΣΕΛΛΕ διοργανώνει δωρεάν webinar με τίτλο: "Αξιολόγηση και Ανάλυση των Προσωπικών Αφηγήσεων των Παιδιών: Εισαγωγή του Πρωτοκόλλου Global TALES". To webinar θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Ιουνίου, στις 12:00μμ μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων ΖΟΟΜ, με εισηγήτρια την Dr Marleen Westerveld. Είναι ιδιαιτερη χαρά μας να ανακοινώσουμε πως ο Romanian Association of Speech Language Therapistis ( ASTTLR ) ανταποκρίθηκε θετικά στο κάλεσμα μας και το webinar θα το παρακολουθήσουν και συνάδελφοι απο τον αντίστοιχο σύλλογο. 

 

Η συμμετοχή είναι δωρεάν αλλά απαιτείται εγγραφή λόγω των περιορισμένων θέσεων. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 90 άτομα. 

To webinar θα πραγματοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα. 

Για κράτηση θέσεων, πατήστε εδώ

 

Περιγραφή Webinar:

Περίπου οι μισές από την καθημερινή επικοινωνία των παιδιών περιλαμβάνουν προσωπικές αφηγήσεις (ανταλλαγή ιστοριών σχετικά με γεγονότα που βιώσαν στο παρελθόν). Η ικανότητα προσωπικής αφήγησης είναι απαραίτητη για τη δημιουργία και τη διατήρηση φιλίων και συνδέεται με την κοινωνική σύνδεση και αλληλεπίδραση, τη συναισθηματική ευημερία και την ακαδημαϊκή επιτυχία. Τα τελευταία πέντε χρόνια, μια παγκόσμια κοινοπραξία ερευνητών παιδικής γλώσσας που ενδιαφέρονται να διεξαγάγουν διαπολιτισμική και διαγλωσσική έρευνα με αντικείμενο τις προσωπικές αφηγήσεις, ανέπτυξαν το πρωτόκολλο Global TALES. Αυτό το πρωτόκολλο ζητά από τα παιδιά να παράγουν έξι προσωπικές ιστορίες ανταποκρινόμενες σε προτροπές που βασίζονται στα συναισθήματα (χαρά, ανησυχία, ενόχληση, περηφάνια, ένα σημαντικό γεγονός και μια προβληματική κατάσταση). Μέχρι σήμερα, αυτό το ελεύθερα διαθέσιμο πρωτόκολλο έχει μεταφραστεί σε 13 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής.

Αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο διάρκειας 60 λεπτών θα:

1. Παρέχει μια επισκόπηση του πρωτοκόλλου Global TALES, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων από μια παγκόσμια μελέτη.

2. Παρουσιάσει μια ενημέρωση έρευνας προς πρακτική για τη χρήση του πρωτοκόλλου Global TALES.

3. Εξηγήσει πώς οι λογοθεραπευτές μπορούν να αναλύσουν τα προσωπικά δείγματα αφήγησης των παιδιών για να κατευθύνουν τον καθορισμό στόχων και τον εξατομικευμένο σχεδιασμό παρέμβασης.

Στο τέλος του σεμιναρίου θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις.

Αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για λογοθεραπευτές που εργάζονται με παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών.

 

Βιογραφικό Εισηγήτριας:

Η Dr Marleen Westerveld είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Λογοθεραπείας στο Πανεπιστήμιο Griffith στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας. Είναι εν ενεργεία λογοπαθολόγος για περισσότερα από 30 χρόνια και έχει μεγάλη εμπειρία σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες ομιλίας, γλώσσας και ανάγνωσης.

Το ερευνητικό όραμα της Dr Westerveld είναι η «Επιτυχημένη επικοινωνία για όλα τα παιδιά: Στο σπίτι, στο σχολείο και στην κοινότητα». Η δουλειά της είχε ως αποτέλεσμα περισσότερες από 95 δημοσιεύσεις με κριτές, δύο συγγραφικά βιβλία, πέντε κεφάλαια βιβλίων και περισσότερες από 90 παρουσιάσεις σε συνέδρια, τόσο στην Αυστραλία όσο και στο εξωτερικό. Η Dr Westerveld είναι Επίκουρος/Καθηγήτρια στο Child Well-being Institute στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, Πρόεδρος της Ομάδας  Ειδικού Ενδιαφέροντος για την Παιδική Γλώσσα του International Association for Communication Sciences and Disorders (IALP) και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του IALP. Είναι η επικεφαλής του έργου Global TALES, με παγκόσμια συμμετοχή 45 ερευνητών παιδικής γλώσσας από περισσότερες από 20 χώρες, των οποίων το κοινό όραμα είναι η βελτίωση της παγκόσμιας διάγνωσης διαταραχών επικοινωνίας σε (πολύγλωσσα) παιδιά.

 

 

 

Επιστροφή